08.30­‑09.00 Rejestracja

SESJA INAUGURACYJNA

09.00­‑09.10 Przywitanie Gości

9.10­‑9.30 Prawdziwy obraz rynku słodyczy i przekąsek w Polsce – trendy i prognozy
– Marcin Cyganiak, Dyrektor Komercyjny, Nielsen Connect Polska

9.30­‑9.50 Podatek od cukru. Czy branża słodyczy ma się czego obawiać w przyszłości?
– Michał Tracz, Senior Associate, Zespół Prawa Żywnościowego, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka

09.50­‑10.50 DEBATA: Wyzwania i szanse. Produkt i marka w okresie transformacji cyfrowej
– Monika Dyrda, Client Director, Nielsen Connect Polska
– Jacek Grzybowski, Menedżer ds. Klientów Strategicznych, DNB Bank Polska
– Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający, Lotte Wedel
– Jan Kolański, Prezes Zarządu, Colian Holding
– Piotr Rogulski, Prezes Zarządu, Ruch
– Michał Sadecki, Prezes Zarządu, Polska Grupa Supermarketów

10.50­‑11.50 PRZERWA KAWOWA | BUSINESS MIXER

SESJA: HANDEL I STRATEGIE MARKETINGOWE

11.50­‑12.10 Kanały dystrybucji słodyczy w Polsce. Najbardziej perspektywiczne koncepty i formaty handlowe
– Michał Maksymiec, Retail Vertical Client Director, GfK Polonia

12.10­‑12.30 Zdrowie dla wszystkich. Trendy prozdrowotne szansą dla sektora słodyczy i przekąsek
– Marta Habas, Brand Manager BeRAW, Purella

12.30­‑12:50 Słodko-gorzka prawda. Dostępność towaru na półkach sklepowych
– Marcin Witek, VAS Product Manager, DSV Solutions,
– Piotr Wojtkowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Projektów Logistycznych, DSV Solutions

12.50­‑13.50 PRZERWA KAWOWA | BUSINESS MIXER

SESJA: WYZWANIA I SZANSE. PRODUKT I MARKA W OKRESIE TRANSFORMACJI CYFROWEJ

13.50­‑14.10 Słodycze i przekąski w gospodarce obiegu zamkniętego. Czy odpad opakowaniowy może zachwiać rozwojem rynku?
– Magdalena Dziczek, Dyrektor Biura Zarządu, Członek Zarządu, Związek Pracodawców Przemysłu Opakowań i Produktów w Opakowaniach EKO-PAK

14.10‑14.30 Kakao na wagę złota! Przyszłość produktów czekoladowych
– Dariusz Sudoł, Dyrektor Sprzedaży Europa Centralno-Wschodnia, Barry Callebaut Polska

14.30­-14.50 Sportowe podgryzanie. Typy kibiców i ich przekąski
– Marta Rybicka, Business Unit Director, IQS

14:50-15:40 DEBATA: Sektor słodyczy oparty na zdrowiu i odpowiedzialności za konsumenta i środowisko. Marki promują aktywny styl życia
– Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu, Wawel
– Michał Czerwiński, Prezes, Purella
– Andrzej Gantner, Wiceprezes, Dyrektor Generalny, Polska Federacja Producentów Żywności Związku Pracodawców
– Honorata Jarocka, Senior Food&Drink Analyst, Mintel
– Szymon Mordasiewicz, Commercial Director, Panel Gospodarstw Domowych, GfK Polonia

15:40­‑16:00 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

SESJA: EWOLUCJA RYNKU SŁODYCZY

16:00-16:20 Zdrowe przekąski, zdrowa komunikacja. Dialog marek z konsumentem w erze healthy&fit
– Katarzyna Batogowska, Creative Group Head, Grey Group Poland,
– Weronika Nowkiowa, Strategic Planner, Grey Group Poland

16:20-16:40 Kategoria słodyczy w sieci drogerii Rossmann. Case study
– Andrzej Kondej, Kondej Retail 

od 16:40 Koktajl na zakończenie Kongresu

 

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu i do odwołania wydarzenia.