8.30-9.00 REJESTRACJA GOŚCI

SESJA: INAUGURACYJNA

9.00-9.10 POWITANIE UCZESTNIKÓW
9.10-9.30 Prawdziwy obraz rynku słodyczy i przekąsek w Polsce – trendy i prognozy
9.30-9.50 Podatek od cukru. Co nowa danina oznacza dla branży i dla konsumentów?
9.50-10.50 DEBATA: Wyzwania i szanse. Produkt i marka w okresie transformacji cyfrowej konsumenta, branży i gospodarki.

10.50-11.50 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

SESJA: HANDEL I STRATEGIE MARKETINGOWE

11.50-12.10 Kanały dystrybucji słodyczy w Polsce – najbardziej perspektywiczne koncepty i formaty handlowe.
12.10-12.30 Słodycze szyte na miarę – personalizacja produktu w dobie transformacji cyfrowej i mediów społecznościowych.
12.30-12.50 Small Size is the new size. Sektor słodyczy i przekąsek szuka odpowiedzi na oczekiwania konsumenta.

12.50-13.50 LUNCH I BUSINESS MIXER

SESJA: WYZWANIA I SZANSE

13.50-14.10 Kakao rządzi! Przyszłość produktów czekoladowych
14.10-14.30 New Order. Czy Brexit zmieni strategie eksportowe polskich producentów słodyczy?
14.30-15.20 DEBATA: Sektor słodyczy oparty na zdrowiu i odpowiedzialności za konsumenta i środowisko. Marki promują aktywny styl życia.

15.20-16.20 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

SESJA: EWOLUCJA RYNKU SŁODYCZY

16.20-16.40 Branża HoReCa trendsetterami sektora słodyczy i przekąsek
16.40-17.00 Reformulacja produktów. Rosną wymagania sieci handlowych odnośnie składu słodyczy i przekąsek
17.00-17.20 Kategoria słodyczy w sieci handlowej. Case study

od 17.10 KOLACJA

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu i do odwołania wydarzenia.