PROGRAM RAMOWY*

 

  • DEBATA: Wyzwania i szanse. Produkt i marka w okresie transformacji cyfrowej konsumenta, branży i gospodarki
  • ile więcej klienci zapłacą za słodycze w 2020 r.?
  • Prawdziwy obraz rynku słodyczy i przekąsek w Polsce – trendy i prognozy 
  • Funkcje słodyczy i przekąsek w erze doznań i doświadczeń konsumenckich
  • Zdrowie dla wszystkich. Trendy prozdrowotne szansą dla sektora słodyczy i przekąsek
  • Presja cenowa ­  wyzwaniem dla dostawców i dystrybutorów słodyczy
  • DEBATA: Kosztowy rollercoaster – niestabilny rynek, rosnące ceny surowców i energii elektycznej wyzwaniem dla sektora spożywczego

Kanały dystrybucji

  • Kanały dystrybucji słodyczy w Polsce – najbardziej perspektywiczne koncepty i formaty handlowe
  • Sieci kawiarni i branża HoReCa szansą na rozwój sektora słodyczy i przekąsek
  • Sklepy convenience ­‑ słodycze, przekąski i kawa 24 godz. na dobę
  • Biedronka, Lidl, Netto, Aldi – strategie sieci dyskontowych dla kategorii słodyczy, przekąsek i żywności On The Go
  • Zakupy za kółkiem. Kategorie z największym potencjałem do wzrostu sprzedaży w kanale stacji paliw
  • Case Study: Biedronka ­‑ czekolada gorzka marki własnej 95% kakao / Fair Trade. Co to oznacza dla producentów? Co nam mówi o zmianach na rynku?

Rynek i wyzwania

  • Kakao rządzi! Przyszłość produktów czekoladowych
  • Handmade – rynek słodyczy rzemieślniczych rośnie w siłę
  • Reformulacja! Nowe składniki i dodatki wsparciem dla rynku innowacji
  • Koszty transportu zabijają rentowność producentów. Sektor czeka na rewolucję technologiczną
  • Produkt. Wygoda! Prostota! Szybkość!
  • Inwestycje producentów słodyczy – potencjał i kierunki rozwoju sektora
  • Pogoda na lody. Zmiany klimatyczne wpływają na styl konsumpcji słodyczy i przekąsek wśród Polaków
  • Przemysł mleczarski podbija rynek przekąsek

Konsument i trendy

  • Słodycze szyte na miarę – personalizacja produktu w dobie transformacji cyfrowej i mediów społecznościowych
  • Small size is the king size – sektor słodyczy i przekąsek szuka odpowiedzi na oczekiwania konsumentów
  • Dialog z konsumentem. Inteligentne opakowania i nowe technologie
  • Bezpieczeństwo i wiedza! Konsument chce wiedzieć więcej o produkcie i źródłach jego pochodzenia
  • Społeczeństwo alergików! Problemy konsumentów szansą na rozwój biznesu
  • Skorzystać z okazji! Coraz krótsze życie produktu zmienia strategie promocji i sprzedaży producentów
  • Słodycze w przekąski w koszyku zakupowym Polaków. Czy ciągle jest miejsce na wzrost kategorii?

Transformacja biznesowa

  • Słodycze i przekąski w gospodarce obiegu zamkniętego. Czy dyrektywa plastikowa UE zmieni rynek i nawyki konsumentów
  • Smart Company – budowanie efektywności biznesu w oparciu o nowe technologie
  • Koniec z kompromisami? Firmy muszą połączyć troskę o środowisko z walką o niską cenę.
  • Podwójna jakość żywności w UE. Jak uniknąć oskarżeń o dzielenie konsumentów na lepszych i gorszych?
  • Nadmiar mocy produkcyjnych blokuje dalszą konsolidację rynku słodyczy w Polsce?
  • Debata: Sektor słodyczy oparty na zdrowiu i odpowiedzialności za konsumenta i środowisko. Marki promują aktywny styl życia

​*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu